Karuzela życia


Kręcisz się na karuzeli życia wszystko umyka ci z przed oczu codziennie ta sama rzeczywistość nie widzisz już nic innego chciałbyś zatrzymać się na chwile zobaczyć czy jest jeszcze inny świat wokół ciebie lecz nie możesz tego zrobić czujesz że życie przecieka ci między palcami a ty wciąż się kręcisz już nawet bez perspektyw na inne lepsze jutro.

love - M5pU-4J7 - normal

Po drugiej stronie lustra cudowny świat odnalazłam w promieniach słońca po kroplach rosy biegałam z ptakami rozmawiałam byłam tam sama jak zawsze chciałam mogłam cieszyć się życiem w końcu się naprawdę śmiałam byłam tam tak szczęśliwa że wracać nie chciałam Lecz to tylko marzenia a one się nie spełniają Lustro rozbiłam i do rzeczywistości wróciłam.**
Kolorowych snów  🙂 dobranoc  🙂

****DOBRY****WIECZÓR •°*


W srebrnej poświacie aksamit nieba miękko przecina ślad mlecznej drogi gwiazdy migoczą bladym uśmiechem sen zstąpił na ziemię oddechem nocy Mrok zabrał światu resztki nadziei drzewa w ogrodzie milczą kamieniem przeszyte chłodem tęsknią za latem niepogodzone z przeznaczeniem Leniwie wlecząc smugi ciemności cisza otula wszystko dokoła skostniała ziemia szepce pacierze białym dotykiem skrzydeł Anioła

Szczęśliwy wiatr powiał w moją stronę.Przywiał mi piękne słowa,przez Ciebie ułożone..Powiało radością i przyjaźnią miłą ,aż mi się w sercu cieplutko zrobiło..Tak mało mi trzeba było kilka twych miłych słów żeby uwierzyć w siebie żeby uśmiechnąć się znów.. Życzę Miłego wieczoru i Słodkich snów Pozdrawiam Cieplutko Buziaczki zostawiam.

I Love you forever - M5pU-4J6 - normal

WITAM WIECZOREM!


W rozsypanych gwiazdach nocy  płynie Księżyc w górze niebem, on potrafi zauroczyć, wszak jest częścią mnie i Ciebie. Noc jest Siostrą Dnia każdego, uspokoi każdą duszę, nawet jeśli rzeczywistość dostarczyła wielu wzruszeń.
Pod jej płaszczem odpoczywaj, płyń spokojem, słodko śnij, zaś porankiem wstań z uśmiechem, swe Istnienie duszkiem pij…

ŻYCZĘ CI MIŁEGO WIECZORU,

W cichej przystani wieczoru próbuję zebrać myśli, ułożyć je według kolorów by mogły znów się przyśnić.


”Do snu …”

Chyba smutki wszystkie znasz kiedy przytulam smutną twarz
twoje milczenie to dobra rada w zasypianiu zawsze pomaga .
Łzy bez szemrania pochłaniasz i chyba znasz sny i marzenia
uwielbiam rozkosz przytulania nie lubię gdy cię obok nie mam.

Czasem gdy koszmarne dręczą sny odrzucam cię nieświadomie w kąt
lecz wiem nie przeszkadza ci to gdy ponownie chwytam cię w dłoń.
Więc może bądź zawsze obok tuż gdy wieczorem układam się do snu
chyba znasz wszystkie moje sny skoro ze mną przytulony śpisz …

Jesteś potrzebny ciału nie duszy lecz nie wyobrażam sobie snu –

bez jaśka – mojej małej podusi …:)

Ciekawe dlaczego poduszeczkę małą ludzie „jaśkiem ” nazywają ? wszak poduszka/rodzaj żeński/ to nie człowiek więc może by tak nazwać pod-usznikowiec ? a może pod-usznik ? albo pod-myślnik ? a może przy-tulnik ?

Love for you - M5pU-4J5 - normal

Pełnych ciepła,serdeczności i życzliwości

Dla Cie kochane moje słońce


Boję się miłości tak bardzo się boję,Że to mi się tylko śni,że tylko mi się tak wydaje,Boję się że pokocham tą Miłość,A ona za chwilę tak po prostu zniknie,Lękam się słów „To była pomyłka”,I nie chcę pustych obietnic,Nie chcę słów zapewnień,Pragnę tylko by ta chwila trwała wiecznie,A ponad wszystko chcę żyć bez strachu,Że mnie  zostawisz,Chcę żyć bez żalu, że nie spróbowałam,Chcę żyć dla Ciebie i być Twoim szczęściem,Chcę wiedzieć, że to właśnie Ty,Jesteś moim księciem…nie jest ważne z jakiej jesteś bajki…

8qrdvfa8eee56

 ❇ Witam serdecznie ❇


Choć codzienność czasem rutyny nabiera,
zawsze coś się zdarzy że mocy nabiera,
Jakaś miła chwila co uśmiech Ci daje,
słowo przyjaciela co ciepłem się staje…
♡> ❉ <♡
Życzę Tobie:słoneczka na Twoim niebie,
radości w Twoim serduszku,uśmiechu
na Twojej buzi…Cieplutko pozdrawiam
Buziaczki…

Happy Spring Holidays! - M5pU-4IU - normal

W i t a m S e r d e c z n i e !!!


Ludzie ciągle nas zadziwiają . Tacy sami, a jednak się różnią . Jedni swe serce na dłoni podają u drugich serca szukać próżno. Niektórzy z pomocą spieszą i nie szczędzą swego wysiłku . Inni z nieszczęścia się cieszą, jak stado zgłodniałych wilków. Kto przyjacielem, kto wrogiem niekiedy zadajmy sobie pytanie, a Przyjaciel tuż za naszym progiem i sam wychodzi nam na spotkanie…Pozdrawiam,

T. Happy Spring. - M5pU-4J3 - normal

Witaj!


Przesyłam słowa słońcem niech świecą, z uśmiechem serca do Ciebie lecą. Bo chcę Ci życzyć dobrego dnia przyjemne chwile niech dzień Ci da. Gdzie smutek znika radość pojawia, i tylko takie chwile zostawia… Życzę Tobie optymizmu, i ciepła w Twym serduszku… Pozdrawiam Cieplutko…

coffee-with-cookies

DZIEŃ .( ‚◕¸◕’ )..DOBRY!


_ღ✿ღ_ _ღ✿ღ_

W bukiecie pozdrowień słonko Ci przynoszę…O radość serca dzień pięknie proszę…By miłość w duszy słodyczą była…Kroplami szczęścia   Serce poiła…Przyszłam Ci podziękować,ciepłych słów nie żałować Zostawiam też Serduszko i powiem Ci coś na uszko…Myślą, mową, czynem, gestem dzisiaj z Tobą będę …jestem !Za Twą pamięć, miłe słowa zawsze w sercu Cię zachowam…

Tzvetnitza - 1pc3I-2zN - normal

. .,،i¹””¹i،،i¹””¹i،, -DZIĘKUJĘ
. .`’¹li||،|،|،||il¹’` -ŻE JESTEŚ.
. . . . . . . . . . .,،i¹””¹i،،i¹””¹i،,
. . . . . . . . . . .`’¹li||،|،|،||il¹’`
. . .,،i¹””¹i،،i¹””¹i،,
. . .`’¹li||،|،|،||il¹’`-BUZIACZKI…

♥`•.,♥`•.,♥`•.,♥`•.,♥
———–().””.() *CIEPLUTKO
————( ‚I’, ) *POZDRAWIAM
———–()(„♥”)() *UŚMIECH
———–(„‚)’W'(„‚) *SERCA ZOSTAWIAM..