W każdej chwili, zawsze, wszędzie. Niech Ci w życiu dobrze będzie. Niech Cię dobry los obdarzy. Wszystkim, o czym serce marzy


      ¨ ❖ ✿ڿڰۣ ❖
Kropelki szczęścia..

Kropelką szczęścia,nitką złotą przeplatasz całe moje życie.
Barwą uśmiechu mi malujesz myśli o których marzę skrycie.
I płochą nicią naszych uczuć wypełniasz wszystkie krajobrazy.
Choć nie ma Ciebie..wciąż Cię czuję,w sercu mam obraz Twej twarzy.

Krótkie spotkania z Tobą w necie to malutkie kropelki szczęścia
co dnia wlewane w me serce skrycie .Budzą tęsknoty,nadzieje,marzenia..
radością wypełniając smutne życie.Każdy darowany uśmiech
..to szczęścia kropelka taka tyci.. malutka niewielka..

Warto więc szukać ludzi..ich przyjaźni by móc dotknąć dobrego serca
..choćby nawet w wyobraźni.Kiedy jednak drzwi zamykasz
okno zostaw choć otwarte.Przyjaciele znajdą drogę..serce Twe jest tego warte.

quu95svz

✿ڿڰۣ—
Przesyłam miłe pozdrowienia,tak od serca, ciepłym gestem.Pozostawiam też wspomnienia,by powiedzieć, że wciąż JESTEM    🙂      ✿ڿڰۣ—Pięknego dnia życzę … Buziaczki..

