__◕°❤ ___ ¯¯¯¯¯¯◕°❤¯¯ DOBRY WIECZÓR__◕°❤ ___ ¯¯¯¯¯¯◕°❤¯¯ 


__◕°❤ ___
¯¯¯¯¯¯◕°❤¯¯ 

Życie to długi korytarz Często bezradnie w nim stoję
Jest tyle drzwi by otworzyć Niektórych się jednak boję
Wejście GŁUPOTY omijam Tak różni tam ludzie wchodzą
Bo głupich przecież nie sieją Sami się tacy już rodzą

W sali TĘSKNOTY już byłam Próżne czekanie w niej tylko
Siedzi staruszek zwątpienie Sprawia, że szczęście jest chwilką
Dalej jest pokój MARZENIA Barwnym folderem mnie kusi
Sala zwątpienia tuż obok Więc powiązanie być musi

Drzwi do PODRÓŻY mnie wabią Przepięknym widokiem góry
Przy klamce wisi karteczka Wejście przez pokój fortuny
Sala z napisem FORTUNA Przepychem mnie onieśmiela
Szampan, truskawki i kawior Potrzeba tu przyjaciela

Może w pokoju PRZYJAŹNI Nie znajdę cienia goryczy
Lecz wypełniony po brzegi Brak miejsca Ktoś z tyłu krzyczy
W salce MIŁOŚCI przy biurku Siedzi przepiękny młodzieniec
Zanim się z nim przywitałam Krzyknął Już po godzinach!

W kącie, w ostatnim pokoju Jest szara SAMOTNA postać
Palcem wskazuje mi miejsce Nie chcę, lecz muszę tu zostać..

p3ic9xd4aaa

Niech dobry sen przyniesie odpoczynek błogi, a gdy już zaśniesz i cisza nastanie ktoś w myślach wyszepcze dobranoc. Choć za oknem już ciemno i nocka zastanie, Ja z pozdrowieniami do Ciebie się skradam i tak cichutko ile w mej mocy życzę Ci z serca – Spokojnej nocy!

hhhhh

