Witam serdecznie


__________$_____$_____$
_____$_____$$___$$___$$
______$$___$$$_$$$__$$
$_______$$$$$$$$$$$$
__$$$__$$$_______$$$$_$$_$
___$$$$$____________$$
______$____Ö____Ö___.$$$_$
___$_$$_______v______.$$$$$_$
$_$$$$$$______♥__$$$$$$$$_$
*”˜˜”*°•._˜”*° ♥♥♥°*”˜_.•*”˜˜”*
(_¸.♥’´(_¸.*’¸.*.¸¸.*.¸’*.¸_)`’♥.¸_)
—(_¸.♥’´(_¸.*’¸.**.¸’*.¸_)`’♥.¸_)
——-‚(_¸.♥’´(_¸.**.¸_)`’♥.¸_)
————-`(_¸.♥ ‚♥.¸_) ___DZIEŃ DOBRY

Szampan

Otwieram oczy… Noc miałam wspaniałą…!
Kolacja: szampan, ostryg chyba z osiem…
A w mej pamięci niewiele zostało –
Prócz zadrapania, które miał na nosie…

Chyba pamiętam, jak niósł mnie na rękach,
Szybko ułożył w wygodne posłanie…
Na krześle wisi pomięta sukienka,
No a bielizna leży na dywanie…

Spałam więc naga, całkiem nieubrana
Z obcym mężczyzną niby z własnym mężem?
Co tu robiłam do białego rana?
Nic nie pamiętam, chociaż mózg natężam…

Jedno wiem tylko, ze było czarownie,
Jakbym mieszkała w rozkoszy dolinie
Wśród morza kwiatów pachnących cudownie,
Nad małą rzeczką, w której szampan płynie…

Unoszę głowę i ból czuję straszny!
Teraz do jęku zawodu się przyznam:
Widzę tuż obok ten „czerep rubaszny” –
Mój mąż śpi ze mną, nie obcy mężczyzna…

Jan Buczkowski

najzdrowsze-dietetyczne-pary_15366_w635(2)

WITAM SERDECZNIE I POZDRAWIAM GORĄCO… U NAS POCHMURNO, NIEPRZYJEMNIE… TAKI MAMY KLIMAT HA!HA!HA!– UŚMIECHNIĘTE BUZIACZKI POSYŁAM

