❊❊ WITAM SERDECZNIE SŁOŃCE ❊❊



(.•´♥
`*.*´¨)
(¨`•.•´¨) .Dzień dobry:)*¸♥¸
.`•.¸(¨`•.• ´¨ ). . .. *♥¸
×`•.¸.•´× (¨`•.•´¨). *¸♥¸
(¨`•.•´¨) ×`•.¸.•´Co z Serca Idzie♥¸
×`•.¸.•´×*´¨)Do Serca Trafia:)*¸♥¸
*..•´**«¸¸.•*`°»*•♥•*.•´**«¸¸.•*„°»

k,MzQ0NTYwNTEsMjE5MjA5,f,a_walk_to_remember_3

Ścieżkami życia, co dnia przemykam,szukając skrawka wolnego nieba,gdzie los wyznacza mi szlak mój własny, bo wciąż pod górę wspinać się trzeba.Czasem zachwyca wspaniały błękit i wszystko proste mi się wydaje,nagle się rodzą brunatne chmury,a życie trudem znowu się staje.Nadzieja, która w mym sercu płonie,pozwala wciąż snuć kolejne plany i ciągle wierzyć, że dzień następny być może jutro będzie udany.W tym labiryncie zawiłych ścieżek,przecieram swoje szlaki nieznane,ja kocham życie, bo ono przecież,jest raz jedyny tylko mi dane.

 

(*`v´*)____(*`v´*) _*•»
_`•.¸.•´WSPANIAŁEGO DNIA
__.•´DUŻO RADOŚCI.•´ __*•»
_(¸¸.•HUMORU DOBREGO *`•»*
___*•» GORĄCO POZDRAWIAM

