„MYŚLI nie UCZESANE”.


❤ڿڰۣڿ❀..Nasze dobre samopoczucie zależy od tego czym karmimy swój umysł..a najlepszą „pożywką” dla niego jest przeżywanie wszystkiego tak..jakby przeszłość oraz przyszłość w ogóle nie istniały..może to jest jakaś recepta na takie małe szczęście?..❤ڿڰۣڿ❀ ..((❥ˆ◡ˆ☼))..nie być jak za­mek z piasku mieć … Czytaj dalej

»❤Prawda nie zawsze jest piękna, a prawie nigdy nie jest miła. Prawda po prostu jest.❤«*»❤


´„„„„¦¦*..**..* DOBRY ´´´´´´´´´¦¦¦ .*.*.*. ¦¦¦´´´´´¦¦¦¦*..**.*. WIECZÓR ´¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*.*.**..**. ´´´¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*.*.*.*.*. ´´´´´¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*.*.**. ´´´´¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦.**.**.*. ´´´¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦*.*.*.**. ´´¦¦¦¦¦´´¦¦¦..¦¦*.**.*.*.* ;* ´¦¦´´´´´´´´¦¦¦*..**.*.**. ´´´´´„„`´´¦¦*.*.*. Widok z okna Lubię ciszę wieczorną mojego balkonu, wesołe ćmy tańczące przy lampie w ogrodzie; lubię gwiazdy, co złotem nad dachami płoną i odbicie księżyca … Czytaj dalej

☪ᙡĭƭαɱ ωĭєƈȥσɾƙĭєɱ ☪


☂☪☂ Ɲĭєƈђ ᙡĭєƈȥσɾ ɓҿɗȥĭє ɗℓα Ƈĭєɓĭє ʂƻcƻȩṥℓĭωу ,ʋɾσƈȥу α pσƭєɱ ʂlσdƙσ ʂpĭʝ ĭ ƙσlσrσωσ ʂηĭʝ,ηĭℯƈɧ ʂƻcƻȩṥƈє Cĭȩ ησƈḁ ρɾƻyƭʋℓα ☂☪Ƥσȥɗɾαωĭαɱ S̩ℯɾƈєɱ☪ »♥«»♥«

WITAM SERDECZNIE


Ser­cu dałam wolną rękę, poz­wo­liłam mu na wiele; no i ono, zbyt zuchwałe, wyprawia mi… ce­regiele. Mając władzę ab­so­lutną, nie bojąc się też nicze­go; za­pom­niało, kto tu rządzi, zabawia się… na całego. Kar­diog­ra­my zwa­riowały, ser­ce ro­zum pos­tra­dało; tak, bez żad­nej … Czytaj dalej

~♡~ Witam Serdecznie ~♡~


❤ڿڰۣ Przesyłam Tobie uśmiech z głębi mego Serca:-)). niech delikatnie otuli Twoje Serce … Ślę Ci dziś uśmiechem serca serdeczne pozdrowienia to że wirtualne nie mają znaczenia. Bo to najważniejsze że wciąż o sobie pamiętamy i w przyjaźni słowa ciepłe … Czytaj dalej