WITAM!


SPACER
✿⊱❧⊰✿⊱❧⊰✿⊱❧⊰✿⊱⊰✿⊱

Przechodząc kiedyś, z rana, po zielonej łące,Wdychałam zapach trawy i kwiatów pięknie pachnących,Nad moją głową, wesoło ptaki w swoim tańcu fruwały, Promyki słońca cieplutko, twarz moją muskały.Napawałam się, tym pięknym, porannym widokiem,Idąc powolnym i równym krokiem,Ostrożnie omijałam wędrujące mrówki,Które wyznaczały swoje własne dróżki,Przy łanach zbóż na moment przystawałam,Zapachem świeżego chleba, się delektowałam,Modraki i maki, jak kolia, podkreślały niwę złotokłosą,Błyszczały przepięknie, pokryte poranną rosą.Spłoszyłam niechcąco, dwa młode zające,Które uciekły w trawę, na pobliskiej łące.Na horyzoncie chmurki się pojawiły,Biało-szarą szatą, słonce przysłoniły,Musiałam wracać, by zdążyć przed deszczem,Jednak postanowiłam, że wrócę tu jeszcze!

✿⊱❧⊰✿⊱❧⊰✿⊱❧⊰✿⊱⊰✿⊱

kawa_kawka_kawusia450_jup
Pięknego Dnia Ci Życzę. Pozdrawiam.

