Ważne jest ciepłe spojrzenie, co gasi każde zmartwienie. Ważne jest czułe słowo by radość przywrócić na nowo.


~ WITAM WIECZORKIEM
═☆═══♦ ※ ♦════☆═.

„Ja mam Ciebie i las błękitne niebo i chmury.Ja mam rzekę i staw i pola mam i góry.Ja mam ptaki w przestworzach i łąkę całą w kwiatach.Ja mam wyspy i morza.Spójrz jaki jestem bogaty.Ja mam gwiazdy na niebie i deszcz mam śnieg i grad.Ja mam Ciebie-Ciebie-Ciebie więc już mam cały świat.”

═☆═══♦ ※ ♦════☆═.

Nasze marzenia nic nie kosztują, lecz najpiękniejsze są przecież te które w życiu mają spełnić się…Niechaj marzenia staną się Naszą nocą, Naszym dniem po drodze nam w całości spełniając się…

116941264_10

Jest mi bardzo miło witać Cię wieczorem, zarazić uśmiechem i dobrym humorem. Chociaż słońce zaszło i śpi za chmurami, radość i dobry humor niechaj będzie z nami. Ja dzisiaj Ci życzę wieczoru miłego, gwiazd świecących na niebie i snu kolorowego

