DOBRY WIECZÓR – WITAM MILUTKO


Między rzędem ogórków, a koprową wiechą zaplątało się latem czarodziejskie echo. Gdy ktoś wchodził w zagony jakaś stwora płocha powtarzała bez końca „ kocham , kocham,kocham”. A gdy wieczór nadchodził z kukułki kukaniem echo znów powtarzało „kocham cię,kochanie” i trzeba … Czytaj dalej

☻ SPOKOJNEJ NOCY ☻


Liczyłam gwiazdy na niebie wypatrując tej, która jest najbliżej Ciebie. Księżyc uśmiechał się na to z góry tym samym odganiając chmury. No i wybrałam… To ta jedna najjaśniejsza, ta jedna najpiękniejsza, blaskiem swym Twe serce ogrzeje i zawsze będzie dawać … Czytaj dalej

★*•.¸DOBRY WIECZÓR¸.•*★


Pozwól sny swe pomalować delikatnym wiatru szeptem,co pozwoli w życia żagle złapać błękit z jego ciepłem.Pozwól ostre rysy czasu miodu kroplą poprzecierać i poprószyć gwiazd brokatem myśli, słowa, byś wybierał z bezchmurnością lekką czoła brzask, by budził dnie i noce … Czytaj dalej

* POGODNEGO WIECZORU *


*****(¨`·.·´¨)…(¨`·.·´¨)***** *(¨`·.·´*·. ¸.·´ ** `·.¸.·´ `·.·´¨)* * `·.¸.· DOBRY WIECZÓR .¸.·´* ******(¨`·.·´¨)(¨`·.·´¨)******* *******`·.(¨`·.·´¨)..·´******** ********** `·.¸.·´*********** PRZYJACIELE SĄ SZCZEGÓLNYM SKARBEM Przyjaciele poszerzają nasz świat. Sprawiają, że czujemy się ważni i dają nam większe poczucie bezpieczeństwa. Przyjaciele pracują razem. Razem potrafią zdziałać … Czytaj dalej

Rób to, co Cię uszczęśliwia, bądź z kimś, kto sprawia, że się uśmiechasz, śmiej się tyle, ile oddychasz i kochaj tak długo, jak żyjesz.


❆❆☃❆❆ …… Chociaż jesteś gdzieś daleko, _ może za górą, _ może za rzeką, _moje myśli krążą wokół Ciebie, _ więc pozdrowienia ślę po niebie…. Mam nadzieję, _ że dojdą do Ciebie, _ nasza znajomość będzie dalej trwała ….. ❆❆☃❆❆ … Czytaj dalej

Dzień dobry


─═ڿڰۣڿ◕ڿڰۣڿ◕─♥─═ڿڰۣڿ◕ڿڰۣڿ◕═─ Witam pięknie !! ─═ڿڰۣڿ◕ڿڰۣڿ◕─♥─═ڿڰۣڿ◕ڿڰۣڿ◕═─ „Ja­ko mała dziew­czyn­ka szłam w stronę tęczy, wierząc że ją do­gonię. Nig­dy mi się to nie udało,ale da­lej wie­rzyłam że w końcu mi się uda. Te­raz już nie jes­tem mała dziew­czynką, mi­mo to na­dal wie­rze … Czytaj dalej