Wiele dróg do przebycia przed nami. Choć dorośli na­dal jes­teśmy ślepcami. Urodą wabieni, Osłabiani cudzy­mi priorytetami. Więzieni nad­miarem słów. Upo­jenie życiowe? Ser­ce mruczy prosząc o pieszczotę. Każde­go dnia.. Od nowa.


♥*♥*♥*… .. ♥*♥*♥*♥* …… ♥*♥*♥*.. ♥*♥*♥* ……… ♥*♥*♥*♥*♥* Pozdrowienia, buziaki i uściski, dostanie zaraz ktoś, kto mi jest bliski, ktoś kto pisze do mnie milusie wpisy z daleka, także ten, kto na moje wpisy czeka. Również i ten, kto często … Czytaj dalej

Nasze życie toczy się między ; wschodami i zachodami słońca, przy akompaniamencie zdarzeń tych dobrych i złych… Ukojenie przynosi czyjaś dobroć i zrozumienie, a balsamem jest poezja


Bądź przy mnie blisko, bo tylko wtedy nie jest mi zimno, chłód wieje z przestrzeni… kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja, to mi trzeba, twoich dwóch ramion zamkniętych, dwóch promieni wszechświata. ——-‚(¯`’*.¸(¯`’*.*’´¯)¸.*’´¯)’ -(¯`’*.¸(¯`’*.¸_¸**.¸_¸.*’´¯).*’´¯) (¨`•.•´¨) DOBRY WIECZÓR…. .`•.¸(¨`•.• ´¨ … Czytaj dalej

W moim świecie jest miejsce dla wszystkich, którzy pragną jak ja przysiąść nad strumieniem wśród tęczowych motyli i pomarzyć…


Moje małe marzenie sfrunęło pod stopy niczym motyl …Trzepotem barwnych skrzydeł ciszę rozedrgało wokoło Czy mi się to zdawało ?Przymykam oczy tonąc w głębinach niepewności Dłonią przecinam przestrzeń, by go dosięgnąć …Tak ulotne…niczym chwila,jedno mgnienie ust ciche westchnienie …Takie to … Czytaj dalej

WITAM WIECZOREM!


✿…Najpiękniejsze są miłości, których nie ma Które jutro może przyjdą albo nie Najpiękniejsze są miłości, których nie ma Światło z nieba nie wiadomo jak i gdzie Najpiękniejsze są miłości niewiadome Nie wiadomo kiedy, gdzie, dlaczego, jak Niewiadome może wyjść zza … Czytaj dalej